Gjest Mimsy&spire Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Var på KK i dag pga unormalt økende hCG-nivåer, spotting og smerter på ene siden av magen. Mest sannsynlig er en SA i anmarsj, worst case scenario en ex.u., men gynekologen (en veldig erfaren en) var HELT klar på at det ikke var håp om noen normal graviditet.  Så da er jeg her... med hCG rundt 800, ømme bryster, småkvalme, og litt-gravid-men-snart-ikke-mer. Det er fredag, og jeg ville normalt tatt et glass vin og en saftig biff. Men får meg liksom ikke til det før det er overstått...  Jaja. Det er egentlig ikke synd på meg, med bare 2 PP på CV-en, men det er utrolig hvor mye man rekker å glede seg på 2,5 uke. Nå håper jeg bare inderlig det ikke er en ex.u., og at det går kjapt, så jeg kan komme igang igjen med prøving. Rakk å kjøpe temp-mål og nye EL-tester før jeg fant ut av denne graviditeten, så jeg er godt rusta. Og nå kjenner jeg graviditetssymptomene, og vet hvilken gravitest som slår ut tidligst...  PS! Er det flere enn meg som ser gravide mager og babyer OVERALT? Makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå