Puppen og lillemor Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 snuppa mi styrer og tuller så mye med puppen at jeg vurderer å starte å gi henne grøt på formiddagen (hun får allerede på kvelden).. for å unngå at hver dag ender i hyling og skriking hver gang jeg prøver å gi henne mat! Hun spiser fortsatt godt på natta (MM) og dette kommer jeg til å fortsette med så lenge hun vil ha.. Men siden hun ikke får så mye MM på dagtid er det noe jeg bør tenke ekstra på i forhold til melk og/eller væskeinntak? Bør jeg prøve å få i henne litt MME i tillegg til grøt på dagen? Eller bør det holde med MM på natt (2 måltider som regel), MM på kvelden rett før leggetid + 2 måltider grøt! (jeg kommer til å fortsette å tilby henne MM før grøtmåltid på dagtid også + utover ettermiddagen, men hun har i mange måeder rett og slett blitt sinna når hun tilbys mat..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Hun bør absolutt få tilbud om MME på dagen ja, hvis hun ikke får i seg noe særlig pupp! Viktig med nok væske, og den beste væsken for små babyer er mm eller MME, og ikke så mye vann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå