Neminas Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 her ei lita tulle på 2mnd sm har gått i snart 1 uke uten avføring. Ammer henne og har lest at hun mest sannsynlig ikke kan få forstoppelse, men begynner å fundere litt nå. Har noen av dere råd eller tips? prøvd å massere henne på magen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Babyer som fullammes kan ikke bli forstoppet, og de kan gå i opptil 2 uker uten avføring uten at det er noe unormalt m det. Dette skyldes at de fordøyer melken fullstendig.
littlefairy Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 jeg lurte på det samme for litt siden, fikk mange beroligende svar + en link til tips om bra babymassasje, her er linken til tråden min, og linken til babymassasje-tråden ligger der et sted: http://www.dinbaby.com/forum/thread/142916073
littlefairy Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 pluss at noen andre her inne har tipset om (og som jeg har hørt om før) at man kan stikke et termometer litt inn i rumpen, og det får nok fart på sakene hvis ting er litt vanskelig å få ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå