Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Del Skrevet 25. februar 2011 prata med nav idag, for jeg har ikke fått utbetaling av sykepenger. Grunn: jo legen hadde vistnok ikke sendt inn utvidet legeerklæring så dette var stengt fra 1. februar. Greit nok det, MEN: Hvorfor kunne ikke den megga jeg prata med igår på nav si ifra så jeg kunne kontakte legekontoret da? Hun kunne fortelle meg at dette lå klart til utbetaling. Hvordan i alle dager går det ant å være så surrete? Det stemte jo ikke i det hele tatt!!!!!! Er så mange som ikke kan en dritt av det de jobber med der.... Skal sies at hun jeg prata med idag var veldig hyggelig, og måtte beklage for at det hadde skjedd, jeg hadde gjort alt riktig, men det måtte ha skjedd en glipp. Så all kred til henne. Derimot hun jeg prata med igår kan gå og spise stein. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142953582-nok-et-syteinnlegg-om-ja-tenk-nav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Del Skrevet 25. februar 2011 Det skyldes nok at dama du snakka med ikke kjenner utbetalingssystemene så godt, og ikke at hun er surrete. Ved første øyekast kan det nemlig se ut som pengene ligger klare til kjøring, og ikke så lett å se at det er lagt inn stans pga påvente av legeerklæring. Systemene stopper automatisk sykepengene etter 8 uker, og man må manuelt gå inn å legge inn en kode for at pengene skal gå etter at legeerklæring er mottatt. Det er vel ingen hemmelighet at mange av de som jobber i nav har fått dårlig opplæring, og resultatene blir som i ditt tilfelle - at man får feilinformasjon fordi kan ikke vet at det kan lønne seg å sjekke videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142953582-nok-et-syteinnlegg-om-ja-tenk-nav/#findComment-142953871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå