Gå til innhold

Ordinær UL: To rosa!

Frøya79 - dobbel glede :-)

Anbefalte innlegg

Har akkurat kommet hjem fra ordinær UL, og vi venter to friske og raske jenter. For en gave! Jeg fikk ny termin 27. juli. Ble kun justert med 2 dager. Den ene av jentene var gjennomgående litt mindre enn den andre, og dette måtte følges opp, siden de er eneggede, og derfor burde utvikle seg likt, og for å følge med i tilfelle det såkalte "tvillingssyndromet" TTTS. Fikk derfor nye UL-time om 14 dager. Avviket mellom dem var ikke så stort at gyn. var særlig bekymret, men dette måtte likevel følges opp. Fantastisk med en lege som ikke tar noen sjanser!

Fortsetter under...

Så bra at alt ser bra ut:) Håper vekten justerer seg til neste kontroll! Var 10% forskjell på mine, men G var ikke bekymret. Nå har mine hver sin morkake da, så da trenger det ikke følges like nøye som hos dine.

Fikk du 3D bilder?

God helg, ses på mandag:)

Takk for det! Kjenner at jeg gleder meg mer og mer ettersom ukene går, og jeg hadde blitt veldig lei meg hvis det skulle skje noe med den ene eller begge nå. Uff, orker ikke tenke tanken engang... Det er sikkert ikke noe å bekymre seg over at de var litt ulike i størrelse, og det kan jo fint være utljevnet til neste gang. 3D er visst ikke noe å bruke tid på i følge L. Han gadd ikke skru på den :-)

Dere får ha en fin fredagskveld og helg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...