Gå til innhold

Hei, da var jeg 12 uker :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært så oppblåst hele tiden at jeg hoppet ut av mine vanlige bukser i uke 6, og så kom magen snikende litt etter litt, så kan ikke si nøyaktig når.

Ja jeg går til fysio, men bør understrekes at vedkommende er osteopat, så han knekker like mye som mine tidligere kiropraktore gjør, i tillegg til massasje og varmebehandling. Vanlig fysio har ikke vært til hjelp for meg.

Jeg jobber fullt ja, har tross alt vært i god form hittill, og bortsett fra trøtthet, har jeg sluppet unna mange vanlige plager. Ennå ingen halsbrann, som jeg plagdes fælt med forrige svangerskap, så jeg begynner å tro det kan være et annet kjønn enn forrige. :)

Januargull-09 + augustspire-11 Heldig du er som har vært i god form da, virkelig :) Jeg har akkurat startet i jobb igjen og det er bare deltid, såvidt jeg greide det, men det går tror jeg, utrolig godt var det iallefall, man blir jo tussete av å gå hjemme hele tiden! Ja kanskje du får motsatt av det du har fra før, blir spennende å vite :)

Hei igjen :)

Er jo bare så koselig at du dilter etter!! Syntes det er kjekt når folk du "kjenner" kommer etter :o)

Jo takk her går det greit. Kvalmen er stort sett over og det er deilig!! Sliter med bekkenet da men det får bare så være hehehe :) Er 18 fullgåtte uker i dag og begynner på uke 19 i morgen. Jippi =)) På torsdag skal jeg på ul. Spennende!!

Annonse

Ja jeg synes også det er kjempekos å se "kjentfolk" :) Er redd for bekkenet jeg også, hvordan begynte det hos deg da? Er bare vond korsrygg og nedover ene siden på rumpa til meg..men kjenner det godt, særlig når jeg ligger i senga på natta og skal snu meg. Skal spørre jordmor om det i morgen tenkte jeg :) Oi så langt du har kommet da! :) Lykke til på ul! Så spennende!! Må si fra hvordan det gikk. Var ditt første barn også dette? :)

Huff ja dette bekkenet er ikke altid like kjekt hehehe. Hos meg sitter det i korsryggen og i hoftene, og så stråler det nedover i bena innimellom. Hender den ene foten svikter :( Ja snakk med jordmor! Finnes litt hjelpemidler som kan være gode å han. Jeg har fått egen stol på jobb, en bærbar pute som er helt super og så har jeg ett sånt seil i bilen. Lettere å komme seg inn og ut siden jeg slipper å spre bene, bare sklir på seilet :)

Ja vi gleder oss kjempemye til UL. Gruer oss litt også da. Er jo ikke noen garanti for at alt er perfekt...

Å nei ikke første dette. Er nr 4 :o) Blir en storfamilie vi nå. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...