Gå til innhold

Dette er det FINESTE huset jeg har sett på lenge! Her vil jeg bo:) Enig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke min stil i det hele tatt, men du er flink til å rydde før billedtakning! Bare et lite tips før visninga: Flytt de to orkideene sammen i det ene vinduet ved salongen, så blir det ikke så spredt og tynt.

Hvis du synes Åneby er ingemansland burde du se mer av Norge ;)

Det er et fint hus, men litt lite kanskje. Når vi først skal kjøpe hus ønsker vi å ha en liten loftsstue eller noe som barna våre kan bruke når de blir større.

Annonse

Koselig hus. Liker blandlingen av ulike "tresorter" (Hvitt, furu, mørkt treverk). Liker dårlig den "åpne" veggen, virker som om man har villet åpne opp men plutselig fant ut der var en bærebjelke og tok en nødløsning. Fint stort bad.

Men jeg liker det, lyst og fint :)

Uti skogen er bra! Barneparadis :)

Helt nydelig hus! Her kunne jeg tenkt meg å bo! Men det passer nok best for folk med hund, det gjør det mye enklere å ha hund når man bor rett i turterrenget :) Synd det ikke ligger i Østfold, vi hadde kjøpt og flytta rett inn :))

Hadde dette hvert i vestfold hadde jeg lett kjøpt det! Kjempefint! Akkurat det vi leiter etter. Ville bare ikke hatt hvite gulv, men ellers supert!

Åja, ser at vi kunne fått problemer med barnevogn opp trappene.

Jeg synes huset var kjempekoselig :) Kunne godt ha tenkt meg å bodd i noe lignende selv. Ser du har fått litt forskjellige svar. Ikke bli fornærmet over de som ikke likte huset. Så godt at folk har forskjellig smak sier jeg bare.

Lykke til med budgivingen, hvis du skal gi bud ja ;-)

Fint hus.

Til dere som syns det var dyrt, så kan jeg si at det var ikke dyrt. hvis dere går inn på Finn.no og ser på flere hus i nittedal så skal dere så at dette ikke er så ille!!

Kommer fra nittedal selv og veit hvordan prisene er der. Det er er langt i fra "utti gokk"

Veldig fint i nittedal!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...