Gå til innhold

Drakk meg full helgen før jeg viste at jeg var gravid:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 5 fullgåtte uker drakk jeg meg full:( Det var før jeg viste at jeg var gravid. Er nå 7uker på vei. Og livredd for at jeg kan ha skadet barnet. Noen som vet når barnet tar opp næring for mora? Hvor stor er sjangsen for at jeg har skadet denn lille spiren min?

Fortsetter under...

Skrevet

Slapp helt av.. de fleste drikker før de vet at de er gravid, og i de fleste tilfeller går det helt fint.

Viktigste er at man lar være å drikke når man har funnet det ut ;)

Har selv drukket før jeg visste om graviditeten, og har to friske, flotte barn :)

Skrevet

har drukket før jeg viste at jeg var graivd med begge mine( ingen av dem har vært planlagt) og det har gått helt fint! slapp av og nyt graviditeten din=)

Skrevet

Takk for svar:) Ble litt mer beroliget nå! Var du kommet like langt på vei som meg?

Skrevet

I begge mine svangerskap drakk jeg før jeg visste om graviditeten. Vil tro at jeg var omtrent like langt på vei som deg.

Begge guttene er flotte, friske gutter :) Sjansen for at det er skade forårsaket er nok minimal. Det viktigste er selvsagt at du ikke drikker mer nå ;)

Gratulerer med graviditet, og lykke til!

Skrevet

Det går nok mest sannsynlig bra!

Jeg også drakk meg ganske så på en snurr da jeg bare var 5-6 uker på vei! Min lille er helt frisk, ingen skavanker ;-)

Annonse

Skrevet

Drakk meg dridfull til jeg var 10 uker på vei hver helg jeg, var til og med i ayia napa i 2 uker. Er ikke så masse å gjøre med det, men mest sannsynnligt har alt gått bra.

Skrevet

Ta det med ro - du og barnet delte ikke blodomløp da. Legen min fortalte meg at 75% av alle gravide drakk før de fant det ut. Jeg drakk også MYE før jeg visste at jeg var gravid. Har en frisk og fin unge på 1 år nå (og har heldigvis roet ned alkoholinntaket betraktelig;)...).

Skrevet

Å, der har vi alle vært er jeg redd!

Jeg fikk også veldig redsel, men har i ettertid hørt at man ikke deler blod med barnet før 6 uker, så da gikk det akkurat. Siden du ikke aborterte har det gått bra.

Men ved neste barn skal jeg planlegge bedre..

Skrevet

I begynnelsen skal du ikke bekymre deg. Det ER en større sjanse for spontanabort når man drikker, men om du ikke mister så er sannsynligheten for at det blir noen varige problemer ekstremt små. Så ikke tenk på det, og unngå alkohol fra nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...