Gå til innhold

Man skal selvfølgelig vente med å få barn....

Anbefalte innlegg

...til man er ferdig utdannet, har god jobb og god økonomi, eier eget hus og har bil og er stabilt gift!

Om man er 40 før det skjer så SO WHAT liksom..... man kan jo bare la staten betale for prøverørsbehandling.

Gud forby at noen er unge og/eller har dårlig råd og er avhengige av barnetrygden.

Kanskje man skulle tvangsadoptere bort barna til de som er avhengige av barnetrygden til de som har ventet for lenge. Tror jammen det var en god ide!

Man må jo være dårlige foreldre om man bruker opp barnetrygden, ring barnevernet!

Fortsetter under...

er ikke akuratt grunn til å ringe barnevernet om man bruker opp barnetrygden da. den er ment for å brukes.

syns folk må kunne bestemme dette helt selv. utifra hva som passer dem..

man er ikke dårlig foreldre fordi man bruker barnetrygden,..

Gjest Antarctica

Og hvis man får barn med en mann først og en annen etterpå, lider man av dårlig dømmekraft, og har VALGT å få barn med en drittsekk, så da bør man nok også adoptere dem bort. Kvinner har som kjent ansvar også for menns dumme atferd.

Dete er egentlig et morsomt tema, for jeg er 99% sikker på at det er de samme personene som hyler om at man MÅ ha stabil økonomi før man får barn (vel da er man iallfall rundt 30, før man kan begynne å prøve), også er de som roper høyest om hvor ekkelt det er at noen over 40 får barn..

Hmm.. Hvor gikk logikken hen egentlig?

Hahaha.Tar dette ironisk. Men det er godt sagt. :D

Barnetrygden er der for en grunn i mine øyne, og prøverør er ikke bare bare, og knalldyrt i tillegg. Ferdig med utdannelsen først? hahahahahaha. Mange som ikke gjør det, men HI har rett. Er sånn mange tenker. :) Forstår det, men for alle er ikke det rett.

Annonse

Gjest Antarctica

Ja, man skal bare være småbarnsmor i årene fra man fyller 30 til man er 39. Derfor skal man ha utdannelse, jobb, hus, ektefelle, bil og garasje klart når man er 29 og 1/2, og så bli gravid, vips, men ikke et øyeblikk før. Da er man nemlig ung mor.

jeg er 21 år, har en sønn på 1 år. eier eget hus (til verdi av 3.3 mill ) min samboer har 1 mill i lån, og resten eier jeg. vi har forresten bil til over 200 000, som jeg eier 100 000 av . videre liker jeg å shoppe, jeg liker at sønnen min går med fine klær og vi kjøper det vi vil ha. selv om jeg mener det er best å få barn når man har alle tingene på plass ( særlig et stabilt forhold, helst gift og utdannelse) så klarer jeg meg veldig greit! jeg skal snart begynne på studiene mine igjen og jobber ikke. elsker å være hjemme med mitt barn! jeg er en kjempe god mor, og mitt barn kommer først uansett.

Du må nok sende inn en søknad til dib om du ikke vil at barnet skal tvangsadopteres bort.

Greit nok at økonomien og huset er på plass.

Men du er tross alt altfor ung, og uten utdannelse. HALLO!?

HI

alt for ung? jeg tror hvordan du er som mor sier mer enn alderen. jeg tror jeg er en mye bedre mor ann mange andre, uansett alder. jeg holder å med utdannelse, vil være et godt forbilde for mitt barn for jeg vil selv at hun skal ha en god og lang utdannelse. hvor gammel mener du at man bør være når man får barn da? og tror du at du er noe bedre mor fordi du er tydeligvis veldig mye eldre enn meg? min datter får alt hun kan trenge, både av kjærlighet, oppmerksomhet, kos og egnetlig alt et barn kan trenge.

unge mødre kan være like gode mødre som dere som velger å få barn langt oppi årene. men jeg syns ikke alle unge mødre er like flink som meg. å gå masse ut, masse barnepass er ikke slik jeg vil ha livet mitt og for mitt barn. jeg mener når man har fått et barn så må man oppføre seg deretter, men det gjelder alle mødre

Annonse

Herregud. Hva er galt med å leie leillighet når man har barn? Har ingen ønsker om å kjøpe noen leilighet, men vi har fulltidsjobb begge 2, hvis vi blir sagt opp herfra er det ikke verre enn å finne seg en ny plass å bo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...