Gå til innhold

Ville du vært fb-venn med leieboeren din?

Anbefalte innlegg

Vi leier ut en leilighet til en hyggelig ordentlig mann. Kjenner hverandre ikke privat, men snakker sammen når vi treffes ute. Nå har han lagt meg til på fb og jeg vet ikke om jeg vil legge han til. Jeg har ikke bare mine nærmeste på fb, men vet ikke om jeg vil at leieboeren skal vite hva jeg driver med...

Fortsetter under...

JA:)

Vår nye leietaker er en hyggelig jente på min alder og vi fant felles språk med en gang. Jeg inviterte henne som venn på FB:)

Men vi har ikke kontakt utenom det som gjelder leilighet.

Men om det er informasjon du ikke vil dele med ham, da vet jeg ikke. Hva er det verste som kan skje hvis han finner ut?

Tror jeg ville godkjent vennskapet eller så kan han misforstå.

Hvorfor ville du ikke lagt til foreldre?

Jeg har non av de som jobber i bhg som ungene går i, på vennelista..

Vi kommenterer hverandres statuser, prater litt når vi treffes og jeg håper vi etterhvert kan bli venninner :)

Ja hvorfor ikke? Vil du ikke være venn med NOEN som leier leilighet, bare de som eier selv? Eller er det fordi han leier hos DEG? Hva er forskjellen?

Jeg har ingenting å skjule, og det jeg HAR å skjule, legges ikke på facebook. Så jeg hadde ikke hatt problemer med å legge til leieboeren min, hvorfor skulle jeg det? Er du redd dere skal bli venner`?

Det er bare en leilighet for guds skyld....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...