2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Mandag var jeg så heldig å bli sengeliggende med den sykeste influensaen noensinne. Jeg lå i senga fra 10 om morgenen, til ca halv ni neste dag. Kjempehøy feber, hodepine, hoste, you name it! Skikkelig herlig sykdom. Tirsdag morgen føler jeg meg fortsatt uggen, men noe bedre. Står opp, tar en paracet, og feberen begynner å gå ned. Får tatt meg en dusj, og mens jeg står der får jeg en ganske ubehagelig kynner. Tenker ikke noe mer over det, og går inn i stua for å slappe av. Da jeg plutselig får en enda mer ubehagelig kynner, begynner det å demre at det kanskje ikke er kynnere i det hele tatt. Plutselig - som ut fra ingensteder - har jeg rier med bare 5-6 minutts mellomrom. Så da er det bare å ringe mannen på jobb og finne fram fødebagen! Vel nede på sykehuset har jeg 4 cm åpning, og gode stødige rier. De tar seg veldig fort opp i styrke, og jeg sliter skikkelig med å finne komfortable stillinger i fødesengen. Bestemmer meg etter noe om og men at her vil jeg ha epidural! Til tross for syk sprøyteskrekk får jeg den satt, og livet blir herlig. Riene kommer sjeldnere nå, som følge av epiduralen, så føler jeg har satt fødselen litt på vent. Men pyttsann. Timene går stort sett stille forbi, da klokken blir ca 4, og jeg får noen skikkelige rier som kjennes godt gjennom epiduralen. Jordmor bestemmer seg for å sjekke, og vips! Her er vi oppe i 8 cm! Så går det slag i slag. Klokken fem tar hun vannet mitt, og da setter det i gang med en rasende fart. Femti minutt - og kun fire fem pressrier senere - er prinsessa kommet til verden. Hun er 4100 gram og 50 cm, og selvsagt verdens fineste nye baby Så nå har vi kommet oss hjem, og nå koser vi oss bare. Elsker det
theamortil3 Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Hørtes ut som en fin fødsel. Gratulerer så mye med jenta :-)
Didelidox Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer så mye, hørtes ut som en fin fødsel:-)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 gratulerer så masse med jenta deres !
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 26. februar 2011 #9 Skrevet 26. februar 2011 Gratulerer :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå