Gå til innhold

privat gyn - ringe sykepleier ved spørsmål?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt usikker på hva du mener.

Du går til privat gynekolog. Hvis du har noe du lurer på så ringer du legekontoret hans, så er det jo spørsmålets art som bestemmer om du trenger snakke med gynekologen eller helsesekretær/sykepleier (alt ettersom hvem som jobber på kontoret hans).

Hvis du tenker å ringe til gynekologisk avdeling på sykehuset og snakke med sykepleier uten at du har vært i kontakt med de for denne problemstillingen før, så er det litt meningsløst. Unntaket er selvsagt hvis du er gravid, da er det helt greit å ringe fødeavdelingen hvis du har svangerskapsrelaterte bekymringer.

For å forklare litt bedre :)

På privatklinikken jeg går, (ikke sykehus) så er det en sykepleier som jobber for gynekologene. Man bestiller time enten i resepsjonen. Men hvis det haster setter de deg over til henne. (pga lang ventetid) Noen av de i resepsjonen setter deg med en gang over til henne for timebestilling til gyn.

Blir det feil av meg å ringe dit? Jeg har spurt tidligere ang. noe annet, og det var ingen problem. Hun sjekker videre med gyn.lege ved behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...