♥bebi♥ Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Jeg kjenner jeg gruer meg litt til jeg skal til jordmor.. Jeg gruer meg fordi jeg regner med at hu kommer til å si at jeg er feit! haha.. Hu forige jordmora jeg hadde var litt sånn..som hver gang påpekte at jeg var litt shubby.. assa, jeg veeet deeet!! Eier speil liksom! Sliter litt med det osv.. såeee..trenger ikke minne meg på det. Sjekk at ungen har det bra, du! Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke bytta:p Hun spurte også hver gang jeg kom, om "dette var min første time her".. My God, vi het tilogmed det samme... Også hører jeg så mye rart om kjipe jormødre som skremmer og kommer med kommentarer og utsagn som er helt på trynet! Jeg orker ikke det! Aner ikke hvordan jordmor jeg får nå..
2011 Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Gurimalla, bytt jordmor! Hun kan jo ikke si slikt.. Kan du ikke bytte nå da? Hvis du bor i en større by er det vel flere å velge mellom
♥bebi♥ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2011 Ja, nei jeg bor i en annen bydel nå og har ikke samme helsestasjon, hehe. Jeg bare skjønner ikke at sånne folk jobber med sånt! Da burde man faktisk vurdere å bytte yrke altså.. Når man bare er sur og lei.. og teit.. og ikke veit hvordan man skal jobbe med mennesker:p Krysser fingrene for en snill og god jordmor denne gangen<3
Up2me Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Håper virkelig du får en helt fantastisk jordmor denne gangen! Det har alt å si syns jeg ! Masse lykke til videre da, og ikke la folk behandle deg sånn
Endelig nr 2 på vei Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Håper du får ei snill og forståelsesfull jordmor dennen gangen. Kanskje dette er noe du bør ta opp med jordmor selv? Si at du er litt nervøs for timene hos henne på grunn av dårlig erfaring? Da vet hun om det og så kan hun ta litt ekstra hensyn til dette når du er hos henne.... Lykke, lykke til!
♥bebi♥ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2011 Ah, det er så herlig med sånne koselige svar:) Tusen takk jenter! Ja, kanskje jeg skal si i fra hvordan jeg hadde det sist, så ingen piller meg på nesa hoho:p Er mye mer hormonell denne gangen, og blir fort irritert uten å være redd for å si i fra! Veit ikke om det er bra eller dårlig i alle sammenhenger,men:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå