2011 Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Hallo alle damer Jeg kan endelig komme inn til dere nå siden jeg 13 uker på vei idag. Hurra!! Men jeg lurer på; igår fikk jeg feber og føler meg veldig utslitt. Hoster en del (men føler det har gitt seg mye), nå er det bare feberen som gjør meg helt kake. Har tatt to paracet og da føler jeg meg mye bedre. Er det noen som har erfaring med det? Bør jeg dra til legen?( ser liksom ikke helt hva han kan gjøre med at jeg har feber). Er det skadelig for fosteret? Takk for svar
♥bebi♥ Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Huff Det jeg har hørt, er at høy feber er farligere for fosteret enn hva paracet er.. Hvis du er usikker og bekymra, kan du jo ringe til legen eller legevakta, bare for å høre:) God bedring! Høres veldig slitsomt ut
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Det er farligere å gå rundt med infeksjon i kroppen og ha feber i forhold til fosteret enn å ta paracet!
2011 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2011 Takk for svar. Jeg ringte legevakten i Oslo og de sa at jeg skulle slappe av og ta litt paracet og at det ikke var skadelig for barnet Jeg får gå og sove litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå