Gå til innhold

hva tror dere at dere får?? kjønn på babyen

Anbefalte innlegg

hva sier magefølelsen??? og for dere som har flere har den stemt tidligere?? litt moro å vite:)

hadde skikkelig guttefølelse hele tiden sist og jaggu blei det ikke en gutt også.. denne gangen har jeg egentlig mere jente følelse men klarer ikke å bli enig med meg selv.. kanskje det er to inni der???:):) hehe

Fortsetter under...

Hei! :)

Med førstemann var jeg helt sikker på at det var en gutt, hadde de sagt jente på ul hadde jeg ikke trodd på de! ;) Og jeg hadde rett!

Med andremann var jeg litt mere i tvil, klarte liksom ikke helt å bli enig med meg selv, ble gutt da også! :)

Nå har jeg jentefølelse, fordi jeg har drømt det to ganger, og det gjorde jeg også med førstemann! ;) Men vet jo ikke da, får bare vente å se! :)

Ring testen sier jente og svangerskapet nå er helt forskjellig fra de to forrige, da var jeg ikke kvalm eller noe, nå er jeg kvalm mye! ;)

Blir spennende å se om magefølelsen er rett denne gangen! :)

har ikke peiling.. :P visste at det var jente sist, men det var bare fordi ultralyden viste at det var jente.. hadde ingen sånn følelse sist, og det har jeg heller ikke nå.. eneste jeg vet er at svangerskapet forløpig er helt likt.. ømme pupper, null morgenkvalme.. drømmer om ei jente til jeg, mens samboer har lyst på en sønn.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...