Gå til innhold

Var det en spontan aboort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gikk i over 2 kneet uten mens. Men hadde ingen symtomer. Så trudde ikke at jeg var gravid, og hadde akkurat byttet p-piller så trudde d kunne være noe med det å gjøre. Bynte å få litt miserable med juletider om jeg kunne være gravid får hadde litt vondt med samleie, mye utflod å var bynt å bli meget oppblåst. Jeg å kjærsten tenkte vi sku teste på julaften, så jeg ikke tokk vin viss det var noe der. Da jeg testet meg var det en svak strek der. Sporte enda typen min om han så den. Å det gjorde han. Så vi bestemte oss får å ta en ny litt seiere. Tokk enn ny test 2 dager seienere å den var svakere, men en strek forde. Så tenkte ikke så mye mer om d da. 2 dager etter det, når jeg var på jobb fikk jeg kraftige mage å rygg smerter. Tenkte det var mensen, men smertene ble veldig uvanlig onde! Var som en svak del av en fødsel. Tokk lunsj til slutt får smertene var ikke god å ha når man ska jobbe i en butikk. Når jeg var ferdig på jobb, gikk jeg på do. Da lå det en svær klomp i trusa. Litt blod masse slik å ja... Sletta bare på meg trusa igjen. Fikk panikk! For hjem å når jeg så da kunne jeg se noe som lignet en arm. Klokken var på en størrelse som en tennisball. Ringte lege, å døm sa det var nokk en abort. Fikk time hos gynokolog dagen etter. Når jeg kom dit tokk han ul og sa at alt var vekk, så trengte ikke utskrapning. Men alt tydet på at jeg hadde en abort. På slutten sa han at vi sku bare ta en urin prøve for å sjekke hcg nivåe. Den var negativ, så da sa han at det ikke var en abort?!? Noen vært borti lignende? Jeg vet jo va jeg så som kom ut. Kan ungen ha død å logge inni magen en stund?

Fortsetter under...

Litt utydelig det du har skrevet, men en arm?? Jeg mista i uke 6 og alt man så var en liten klump..rund som en klinkekule. Kan jo hende at du har vert lenger på vei da, men mest sannsynlig er det nok en abort, og ja fosteret kan ha ligget dødt inni magen en stund før det komemr ut, og at testen derfor ble svakere å svakere, oga t hcg et var borte når du tok urinprøven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...