Teres Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Hei! Mi lille Tulle er kombi pupp/flaskebarn, snart 3 mnd gammel. Når begynner dere med kokt vann? Ho er veeeeldig sugelysten, og prøver å la det gå minimum 3 timer mellom flaskematen.
Nat27 Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Noen barn får vann allerede fra de er født, så det er jo ikke farlig å begynne for tidlig.. Men hvis hun spiser godt nok til måltidene skal det jo ikke være nødvendig med ekstra drikke. Ang sugelysten, det hjerlper ikke med en smokk, da? Har du prøvd?
Ane Elise Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Hei, Jeg begynte å gi sønnen min kokt vann allerede ei uke etter han ble født. Greit nok at babyene får væske gjennom mm, men uansett er vann den beste tørste drikken;)
Teres Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2011 Tusen takk for svar, begge to:) Ho har hatt smokk siden 5 ukers alder, men er ikke nevneverdig interessert i den, lille stabeiset mitt:) Fortsetter med vann på flaske innimellom jeg da, ho spiser MYE både pupp og mme, så prøver å holde måltidene til hver 3-4 time:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Såfremt hun ikke har en altfor stor vektoppgang tror jeg ikke det er anbefalt å gi dem så mye vann såpass tidlig, da vann ikke inneholder noe næring og fyller opp magen deres til fordel for den næringsrike og viktige morsmelka...
Ane Elise Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Sant det, men her i gården gir jeg nurket mitt vann ETTER han han inntatt mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå