Gå til innhold

Da hopper jeg inn her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hopper jeg inn her, noen flere som har termin i starten av september:)?

Kleem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har :) ca 1-2 september en gang. Kom akkurat over i 2. trimester nå :) Super spennende!!

Nå vil jeg bare ha magen som synes litt så jeg kan kose meg. Var på ultralyd forrige mandag men jeg går alikevell og bekymrer meg fordi jeg ikke merker det på kroppen. Hehe

Skrevet

Hei jeg hopper inn her i dag og har også termin i beg av september :)

Skrevet

Jeg har termin 30 aug... D er ikke september da,men i nærheten ;)

Skrevet

Er dette første til alle? Jeg er akkurat 13 uker igår/idag og er kommet i den "fasen" igjen hvor jeg liksom ikke kjenner noe på kroppen. Venter i spenning på om magen snart kommer :)

Skrevet

Jeg har ei jente på 5 år. Så det er min andre. Men det er like spennende for det! :) Magen min har begynt å vokst litt nå. Jeg er akkurat i uke 14 i dag. Syns det er så spennende nå som magen har vokst litt, men de gjør vel kanskje det litt fortere når man har hatt en der inne før :P

Har allerede kjøpt min første gravid-bukse:) Jeg er strålende fornøyd med den, og har allerede begynt å bruke den. Den er bare såååå comfy! :) <3

Skrevet

Jeg har også en på snart 6 år, og fødte i 5 mnd for 6 mnd siden, barnet var uforenelig med liv utenfor mors mage. Så min mage er rimelig stor nå, kun om jeg er uke 13+5 :) Full utnytte av graviditets bukser her også:) kjempe comfy:)

Klem

Skrevet

Første her ja :) Misunner dere andre som har fått mage, hehe, gleder meg til min kommer :-D Men er jo bare litt over 12 så er kanskje tidlig. Dere som har barn fra før, når kom magen til dere førstgangen da? :)

Skrevet

Min kom veeeeldig sent første gang zassy:) men nå er jeg veldig lang og slank:) Kommer litt an på det der, men om 4 uker vil du sikker ha en liten kul på magen tipper jeg:)

Klem

Skrevet

Ok nå er jeg også slank men veldig lav så har vel litt å si det også. Egentlig er jeg jo bare glad magen ikke kommer råtidlig heller. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...