Gå til innhold

Vet ikke om jeg orker og være i dette forholdet lenger:(

Anbefalte innlegg

Jeg elsker mannen min veldi høyt og vi har hatt det veldigt fint sammen. Jeg er nå blitt gravid. Graviditeten var ikke planlagt og kom som et sjokk på oss begge. Han drakk seg full samme dag vi fikk vite det. Dagen etterpå hadde vi barna hjemme og han lovde og holde seg edru. Plutslig forsvant han ut i garasjen og komma drita full inn flere timer senere. Noe ungene fikk med seg:( Er ikke første gang han har drukket seg full i helgene mens vi har barna hjemme. Nå skal han drikke denne helgen også. Vet bokstavligt talt ikke om jeg orker mer... Hadde håpet på at mannen min kunne holdt seg litt mer edru nå når vi venter barn. Og at vi heller kunne funnet på noe sammen i helga da vi har barnefri. Men det er vist for mye forlangt. For blir kalt for sjalu møkkakjerring når jeg tar d opp. Vurderer sterkt og bryte ut av dette forholdet orker ikke at alkoholen skal komme fremst. Er ikke sånn jeg ser for meg fremtiden. Har lyst på et roligt stabilt forhold der vi ikke absolutt må ha alkohol på bordet hver helg.. Ser ikke for meg og leve livet mitt på denne måten her. Har lyst på en mann som lar meg og barna komme fremfor alkoholen i helgene. Men her er det ikke sjangs.. Hva hadde dere gjort?

Fortsetter under...

Jeg hadde iallefall ikke latt mine barn vokse opp i et hjem der far er alkoholiker. For det er det han er.

Han må slutte å drikke, evt få hjelp til å gjøre det- eller så må du beskytte barna dine og gå.

Syns det er HAN som gjør valgene her. Han velger åpenbart å være full og skilt heller enn gift og edru...

Syns ikke du skal kaste bort tid på å kurere en alkoholiker. Alt for mange ektefeller har prøvd, men den eneste som virkelig kan hjelpe dem, er dem selv, under veiledning av et seriøst program.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...