Gå til innhold

Beste bokklubb for en ettåring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil iallefall anbefale deg å ikke bestille barnas egen bokklubb - tanum bokklubber. Jeg har vært med i omtrent ett halvt år, boka for denne måneden er den samme boka som var i oktober eller november. Litt idiotisk at den samme boken blir månedens bok med så kort mellomrom.

Jeg ville ringt goboken og sagt at du vil begynne å samle på Alf og Betts bokstavbøker. Da får du to bøker og to cdèr (som hører til bøkene) Pakkene koster 200kr og du kan velge selv hvor ofte du vil ha pakkene (hver gang, annenhver gang eller hver tredje gang de sender ut pakker). Bøkene og cdène er helt geniale, barna lærer å uttale masse ord for hver bok ved å høre på cdène og vi bruke en cd hver kveld som en lydbok som hun sovner til. Vi har brukt bøkene i snart to år og de er fremdeles populære i perioder. Når vi er ferdige med å lese for kvelden, setter vi på en slik cd og hun er strålende fornøyd. Cdèn varer bare i ca 10,min og inneholder forklaring av bokstaven, en liten historie om ting som handler om noe som begynner på bokstaven og et par sanger. Perfekt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...