Gå til innhold

Wild Yam - prøver å bli gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har prøvd det ja. Ble ikke gravid, fikk heller ikke orden på syklusproblemene.

 

Har egentlig lite tro på at noe man kun bruker noen få dager i syklus skal ha noen som helst innvirkning, det er for liten dose i produktet for at det skal noen effekt også. Med andre helskostprodukter skal man helst ta det i minst 3 mnd(hver dag) for å forvente effekt. Så rart at det skal være annerledes med Wild Yam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det blir for liten dose til at det kan ha særlig effekt.

 

Og det er varierende råd om hvorvidt man bør ta det hele syklusen, eller kun mellom EL eller mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det den mnd jeg ble gravid, er nå i 2.trimester:) Jeg brukt bidronninggelé før eggløsning og wild jam etterpå. I tillegg gikk jeg til akupunktur, mannen drakk granateplejuice og jeg drakk grapefruktjuice!!! HAHAHA, må le litt nå:) Tok litt av for meg, men slimløsende hostesaft prøvde jeg ikke.

 

Den eggløsningen hadde vi bare sex 2 ganger også, for 10mnd prøving hadde tatt bort sexlysten/romansen rundt eggløsning så vi gjorde det bare for "samvittighetens skyld". Skal sies jeg hadde vært veldig stresset i hele prøveperioden, men denne måneden var jeg sykemeldt og fikk slappet av.

 

Ikke godt å si hva som virket, men jeg er i den mening at det skade ikke å prøve iallafall.

 

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...