Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 startet med grøt for ca 3 uker siden, fikk velling noen dager så gikk vi over til ett par skjeer, men nå han vil bare ha 5-6 skjeer, før han begynner å hylgråte å holder på å sette i halsen.. uansett hva han får,, hvordag får eg det da opp i en full porsjon til slutt?
Canari Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Kanskje grøten er for tykk for ham? Og blir grøten tykk blir den også fort klumpete, og de klumpene er lett å sette i halsen når man er så liten. Jeg har ca 130 ml vann istedenfor 100 ml på 30 gram pulver (en porsjon). Og det gjør jeg fortsatt, enda mini nå er 8 mnd. Du kan også blande pulveret inn med ståølvisp for å slippe klumper. Hvis han er glad i fruktmos, kan du ha litt oppå grøten, så kan han få litt på ca hver skje sammen med grøten, det fungerte fint her. Mini elsker nå grøt.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2011 takk for svar, men han spiser faktisk mer om den er litt "tykk" altså ikke flytende, får prøve oss frem kanskje for han er heller ikke sånn kjempebegeistret for frukt, men middagen sin den liker han bedre, der spiser han et halvt glass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå