MissVaiper Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Jenta mi er nesten 6 mnd nå, og snur seg fra rygg til mage, men ikke omvendt. Har i det siste oppdaget at hun snur seg i senga også. Jeg snur henne da tilbake på ryggen. Men nå i natt så snudde hun seg i søvne, akkurat i det vi la oss. Når er det greit å la dem sove på magen? Hun klarer jo ikke å snu seg tilbake selv. Har vurdert sovepose, og har hørt om de som bruker seler i senga, men jeg føler at det blir litt for mye. Men samtidig så kan jo ikke jeg ligge våken hele natten i tilfelle hun skulle snu seg på magen. Jeg får jo problemer med å sove da jeg hele tiden tenker på faren for krybbedød. Har jo sett henne legge seg på magen med hodet rett ned i madrassen. Huff!
Gjest Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Her er jeg inne og ser på lillegutt hver kveld før jeg legger meg selv. Han ligger også på magen. Jeg har prøvd å snu han, men han snur seg tilbake selv i løpet av natta. Tydeligvis så vil han ligge på magen å sove. Han er 8 mnd. Jeg har også lurt på om det er "greit"... Som du sier så kan vi ikke ligge våken hele natta for å sjekke:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Helsesøster sa at når de snur seg selv er det greit å la dem sove på magen. De ordner seg selv at de får puste når de er så store. Min tutte sover KUN på magen og det har hun gjort siden 6 mnd. De liker det
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Gutten min på 9 mnd vil og sove på magen,legger han alltid på ryggen,men når jeg sjekker han er an på magen:) i vogna vil han og sove på magen,men der har jeg seler på han så han ikke kan..litt krangling blir det da,men men Helsesøster har og sagt her at så lenge han snur seg begge veier kan han bare sove på magen.
MissVaiper Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2011 Det er jo det hun ikke gjør. Hun snur seg bare fra rygg til mage. Så da må jeg vel stroppe henne fast i sengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå