Gå til innhold

Iiiiiiiii... nå drar vi på tidlig UL!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var vi tilbake :) Det var en fin liten "reke" der med et bankende hjerte, ble flyttet en dag frem og fant ut at jeg har bakovervendt livmor, hva enn det måtte bety :P

Både jeg og pappan er kjempe glade og kjenner at nå kan man slappe litt mere av :D

Annonse

jeg var på UL i går (5+6)pga blødning for en uke siden. hun som tok UL hadde ingen erfaring med ultralydapparater og sa det selv og, men uansett. jeg så jo på skjermen selv og så egentlig bare en tom livmor...:( hun tok både innvendig og utvendig,og det eneste jeg så va noe som "pumpet" på ene bildet men det var vel kanskje bare min egen puls ...

legen sa jeg måtte vente 2 uker og ta en ny test, men hun syntes det var rart om jeg ikke var gravid, siden livmorhalsen var fortykket i forhold til vanlig størrelse og alle symptomene mine som bare blir sterkere og sterker.

jeg synes det er så UFATTELIG lenge å gå å vente!! vil ha godnyheter som dere andre!! ;)

er uansett glad for alle sammen her inne det går bra med og tenker at har vi mistet enda en gang så var det vel ikke meningen denne gangen heller at vi skulle ha ;)

(føler bare for å snakke med noen i dag!!)

Huff... det hørtes ikke noe særlig ut :/ Får håpe tiden går fort disse to ukene, du vet.. du kan vel sikkert prøve å få en privat UL hvis du ikke vil vente så lenge.. det er jo helt umenneskelig..

Men.. jeg tror nok du er gravid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...