Gjest En til 2011 <3 Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Kanskje vi får vite kjønnet Selv har jeg ingen sterk formening om hva som gjemmer seg der inne, selv har jeg en gutt fra før så jeg heller mot gutt igjen av den grunn Sambo har en datter, å han tror fast og bestemt at det er en jente Oppdaterer denne senere :D
*julybirth* Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 da er vi 2 stk bare halvannen time igjen så er endelig timen min her, har vert en laaang uke... og hååååper vi får vite kjønnet lykke til !!
NostraStoria Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Lykke til!! Dere får komme med en oppdatering seinere i dag! Det er fantastisk å få se at alt er bra med den lille, og se hvordan den beveger seg inni der. Å se kjønn er bare en bonus! Vi har en gutt fra før og det kommer en til gutt nå i sommer
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Mest sannsynlig gutt her, men på langt nær sikker... så jeg fikk beskjed om at jeg skulle vente med å handle inn blått til jeg hadde vært på neste ul... Vente vente ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå