Gå til innhold

Jeg trenger hjelp angående søknaden om barnehageplass!!!

Anbefalte innlegg

så er det kun timeantall jeg kan velge. Hvis jeg velger f.eks 25 timer, kan jeg da velge selv hvis jeg vil at tassen skal ha fri 1 dag fast i uka? Eller må han fordele disse 25 timene på 5 dager?

Tusen takk for hjelpa!:)

Fortsetter under...

I vår barnehage har man fulle dager og frie dager, man kan ikke dele opp dagene til timer. Men det er mulig at det er annerledes i andre banrehager. Ta en telefon til barnehagene du søker eller barnehageetaten og forhør deg :)

Jeg er inne på trondheim kommune sine sider, og der er det ikke prosenter det er snakk om men timer, så regner jo med at jeg kan sette 32 timer og en kommentar om at jeg ønsker 1 dag fri..eller?

En annen ting var at det kom opp bare 2 alternativer jeg kunne sette opp. Er det ikke 3?

Takk :)

Annonse

Jo, sikkert mye enklere, men når man ikke har så veldig mye å rutte med i utgangspunktet og ønsker samtidig at barnet har en "kosedag" hjemme, så er det greit å få med seg 1000 kr i kontantstøtte og ikke betale full pris.

Mulig du har penger nok til å ikke bry deg om sånt, men det fins faktisk sånne som meg her i verden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...