Gå til innhold

NAV dama tok feil!! BARNETRYGDEN er inne på konto!! Ha ha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OMG...ga nav-dama informasjon som samsvarer med info på nav sine nettsider??? Snakk om og ikke holde seg oppdatert i jobben sin.

Det hadde jo vært mye bedre at hun sa de var inne på fredag, slik at hun ble nedringt fredag ettermiddag av de som ikke har fått de på konto enda.

For selv om du har de på konto så er det ikke sikkert at alle andre har det.

Og man trenger vel ikke å være rakettforsker for å forstå at de som jobber i nav må forholde seg til oppsatte utbetalingsdatoer, og ikke lover bort penger tidligere selv om pengene ofte komme inn dagen før.

Nok et eksempel på at folk benytter enhver anledning til å rakke ned på de som jobber i nav.

Jammen har du rett, morsomt!!!

Det var dagens gledelige nyhet... altså ikke det at damen tok feil, for det er vel intet nytt... men pga noen kronasjer på kontoen på tampen av vinterferien kommer godt med! Tenker ungene blir strålende fornøyd når jeg overasker de idag med en etterlengtet utflykt =D

Annonse

Det innlegget var ikke signert nav-dama, men nav-ansatt. Bare slik at det ikke blir sammenblandet med den hyggelige hjelpsomme dibberen som gir gode råd og god veiledning i nav-spørsmål her inne.

Jeg er også nav-ansatt og jeg er temmelig imponert over den som signerer nav-dama og hennes kjennskap til mangt og mye. Jeg jobber med et snevert felt innen nav, og har ikke full oversikt over regelverket utenom mitt eget arbeidsfelt.

Akkurat om når barnetrygden kommer vet jeg ingenting utover det jeg erfarer som mor, som får penger på konto.

Jeg jobber også i nav, og signerer med nav-dama.

Jeg tror det er fler av oss nav-damer her inne, men kan nok hende det er noen som signerer med nav-dama som ikke jobber i nav.

Jeg synes forøvrig ofte det skinner gjennom hvem som faktisk jobber i nav ved å se på måten noen svarer på.

Nav - dame er vel ei nav- dame? Men å håne en nav ansatt fordi hun svarte i tråde med hva som stod på nav sine nettsider blir bare for dumt.

Skulle hun sagt de sikkert kom i dag da? Og fått som ørene flagret om de IKKE var kommet inn??

Det blir liksom feil uansett hva man gjør om man jobber i nav. Skulle likt å se hva dere som er så avhengige av barnetrygden skulle gjort uten de nav. ansatte. Regner med dere som går og venter på 1-2000 kr i slutten av mnd, mottar flere ytelser fra den etaten. Dere hadde ikke fortjent et øre. Hadde det ikke vært noe nav hadde det ikke vært noen til å behandle eller utbetale hverken barnetrygd, foreldrepenger, engagsstønad eller overgansstønad.

Synes dere skal skjerpe dere og være litt mer takknemmelige for at vi bor i et demokrati og har en velferdsstat som ivaretar små og store. Bare se mot Libya, der kjemper de i dag om noe vi har hatt i lang tid og tar som en selvfølge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...