Spira31 Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 blir satt i gang om 5 dager pga svangerskapskløe (forhøya lever/galleverdier)..så det blir i uke 36+3..altså 4 uker før tiden.
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 19 dager! :-) Nesten så man kan begynne å kjenne etter tegn på at det er igang. Lite trolig siden jeg har gått omtrent til termin alle gangene før, men...Nå er det liksom kommet så langt at jeg KAN kjenne etter :-)
2blå1rosa+spire Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 19 dager igjen til termin 16. mars. Gleder meg, gleder meg og gleder meg til firkløveret mitt blir komplett med to gutter og to jenter!!
hmmm? Skrevet 25. februar 2011 #14 Skrevet 25. februar 2011 25 dager igjen.. UTROLIG hvor fort tiden går! jeg føler meg veldig klar for å hilse på lille jenten vår. men kjenner meg ikke helt klar med tanke på klær og utstyr og diverse til knøttet.. hehe, er midt oppi hus salg og huskjøp så det har blitt litt lite tid til babyplanlegging desverre.. satser på å få det meste inn i hus de nærmeste dagene
sollei Skrevet 25. februar 2011 #21 Skrevet 25. februar 2011 28 dager til termin! iiik! Føles veldig merkelig å være nede på tjue tallet ;-) Har hele tiden tenkt at det er så lenge til babyen kommer, men det er jo egentlig ikke det :-) Har litt småtterier igjen å ordne, får bruke tiden godt!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. februar 2011 #23 Skrevet 25. februar 2011 Første gangen jeg skriver på en "hvor mange dager igjen" tråd, men nå nærmer det seg virkelig så jeg hiver meg på 9 dager igjen:) Jeg har snart klart det!!!!! Men det skal sies, aldri mer! Jeg skal ikke ha flere barn og er fornøyd med å snart ha mitt andre gull på armen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå