Gå til innhold

Jeg har fordommer mot FrP'ere.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"De som beveger verden(Atlas Shrugged) er en bestselger innenfor amerikansk litteratur, og selger fortsatt i tusenvis av eksemplarer i året. Innenfor akademiske kretser har boken derimot blitt stort sett oversett, og boken blir kritisert for å ha liten litterær verdi."

http://no.wikipedia.org/wiki/De_som_beveger_verden

Jeg bestreber å ikke ha fordommer mot mennesker ut i fra hvilket parti de stemmer.

Men jo, det hender jo slike tanker slår meg også. Men i like stor grad har jeg da fordommer mot folk som stemmer Ap/Sv.

Er det ikke litt sånn med oss alle? At vi har fordommer mot de som er uenig med oss.

Annonse

Jeg har også fordommer mot de som stemmer FrP. De klager på NAV, trygda, sykehus og skole, men tenker ikke på at om FrP kommer til makta, så kan mange av disse godene som alle i samfunnet er med og spleiser på bli borte!

Jeg tror at mange av de som stemmer FrP ikke skjønner hva privatisering og skattelettelser vil gjøre med alt vi tar for gitt i dag. Og jeg tror at nettopp de som stemmer Frp, er de som benytter seg mest av goder som trygd og andre stønader.

Hahaha, 09:46. Du tar feil av SV`ere og Frp`ere, det er sosialistene som klager på NAV og trygda, ikke Frp`erne. Jeg stemmer Frp og jeg har aldri klaget på NAV, trygder og blabla, rett og slett fordi jeg aldri har mottatt noe. Veiene derimot syntes jeg er en skam, sykehusene likeså.

Altså... De fleste jeg kjenner som stemmer FrP er lavtlønnede eller trygdemottakere (uføretrygdede). Og de klager på alt av skatter, avgifter, NAV, sykehus, bilpriser, bensinpriser, veiene osv.

De kan derimot ikke redegjøre for hvordan de skal kunne motta de velferdsgodene de mottar i dag med en FrP-regjering, annet enn bruk av oljepengene. De skjønner visst ikke at det er kortvarig moro, en pott med penger som fort minker med FrP-forbruk.

Jeg fatter heller ikke at de ikke evner å se inn i sine barns fremtid, hvor det vil bli mindre velferdsgoder, men heller ønsker å bruke alle godene på seg selv - NÅ.

Jeg vet at FrP'ere kommer i alle samfunnslag, men de er langt på vei representert av en befolkningsmengde som vil lide under et slikt flertallsstyre. Det er viktigere å sette inn folk på livstid, gjerne dødsstraff, samt bli kvitt alle de sorte framfor å tenke på økonomiske konsekvenser.

Annonse

Jeg har fordommer mot de som ikke ser hvor dårlig det står til i regjeringa jeg,ettersom konsekvensene av deres politikk beviselig er at landet blir bygget ned fremfor opp slik de påsto de skulle.

Nedleggelse av sykehus og avdelinger, nedleggelser av barnehager og skoler, og brutte løfter i eldreomsorg og skolepolitikk.

No need to say more.

Når det er sagt så finnes det ikke et eneste politisk parti her til lands som faktisk kan få hele Norge til å skinne...

Ang. det å bruke oljepenger og det at oljefondet vil ta slutt:

Det er derfor FRP er for å se etter alternative energikilder og inntektskilder for landet! Sett dere litt inn i energipolitikk og ting rundt det før dere uttaler dere er dere snill. Slike hysteriske svartmalinger uten godt nok grunnlag gjør bare at dere driter dere ut.

Oljepengene tar slutt uansett hvilket parti som bruker dem, for olja varer ikke evig den heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...