Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 Av og til når hun er på besøk her så "truer" hun meg med å dra når hun likevel skal dra hjem.. Det skjer om vi har diskutert om noe. Da kan hun finne på å si : "Javell, men da drar jeg da. Og jeg orker ikke å komme på besøk siden det er sånn og sånn osv. Jeg drar nå, og orker ihvertfall ikke å komme tilbake. " Hun ser på meg og venter sikkert på en sterk reaksjon, noe a'la gråting og kryping rundt hennes føtter. Men ser ikke på det som noen "trussel" når hun sier at hun ikke orker å komme på besøk før om mange uker.. Det er ikke så lenge siden jeg flyttet for meg selv, så det kan jo hende hun sliter med tanken på at hennes lille jente bor for seg selv og ikke under samme tak som hun da. Hun er 37 år gammel og jeg 19. Noen som har tips til hvordan jeg kan få henne til å forstå at det ikke er noen trussel for meg? Ofte må jeg le når hun har dratt, rett og slett fordi jeg ser på oppførselen hennes som helt idiotisk:P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142951577-hvordan-f%C3%A5-mor-til-%C3%A5-forst%C3%A5-at-hun-ikke-kan-true-meg-med-%C3%A5-dra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 25. februar 2011 #2 Del Skrevet 25. februar 2011 Må nesten le... Håper vi aldri blir som våre egne mødre! Nei, den der er jo litt tragisk, særlig fordi du ikke kryper og logrer. Hun er vel blitt ensom nå da, siden du er flytta. Men hun kan jo oppføre seg litt voksent. Kanskje du kunne fleipe litt med den tendensen hennes, og si "Jasså, du ble sur nå, det er derfor du vil dra? Tåler du ikke motstand? Nei, da får du dra da!" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142951577-hvordan-f%C3%A5-mor-til-%C3%A5-forst%C3%A5-at-hun-ikke-kan-true-meg-med-%C3%A5-dra/#findComment-142951699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå