Gå til innhold

Betennelse OPPI nesa???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig?

 

Jeg har slitt mye med nesa mi i vinter :0)

Er allergiker, bla. og trudde det kunne være derfor jeg har hatt så mye problemer...

Men, nå er det ene neseboret/ eller rettere sagt neseveggen (om det heter det) tjukk og er en stor kul der.....:(

 

Tror ikke det er bihulebetennelse, det har hatt årtitusen ganger før, men det jeg har fått nå aner jeg ikke hva kan være...Det er SÅ vondt.... Og ser ut som jeg har fått meg en på trynet... Kan ikke ta på den engang, så vondt er det...

 

Tenkte jeg skulle ringe legen i morgen, men er det noen her som har hatt noe slik??

 

Ble plutselig litt redd for svulst og slik...(og jeg er ikke hypokonder eller noe slik...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om den ikke ligger så langt inne så går den an å få den bort. Jeg får stadig vekk slike og det er overhysterisk å dra til legen med litt snørr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe;)) Ler litt når jeg ser innlegget mitt nå da men...)

 

Det er ikke "snørr" heller. Det er liksom HELE den venstre neseveggen som er blitt tykk! Med kul utenfor... UFF..Vanskelig å forklare :))

 

Men er det kuler du får? Svulster?

Du sier du stadig vekk får slike...Er de så vonde at man ikke kan ta på neseveggen der?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke betennelse i nesa, men stort sett sår halve året. Tror grunnen er at jeg har en noe feilkonstruert nese, og da blir det av en eller annen grunn sår inn mot neseskilleveggen.

Du bør nok ta en tur til legen for å finne ut hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer du?

 

Jeg har slitt skikkelig med sår nesevegg i hele ammeperioden. Inbiller meg at det er en sammenheng. Skikkelig dritt å være sår inne i nesa, blir jo så opphengt i det og så tror folk man piller seg i nesa når man tar på det for å kjenne etter om man virkelig er så sår som det følest....hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ammer ikke.

Det er ikke bare at det er sårt inni nesa, men UTENFOR og - ser ut som jeg har fått meg et slag eller noe :)) Hehe...

Ungene lo skikkelig av meg her i sta, har ikke verdens minste nese fra før av - men på den venstre siden nå ser det ut som jeg har en stor kul! Eller det er jo en kul, men den er så vond...

 

Ja, får ringe legen i morgen. Har hatt støvallergi og pollen i 15 år, og går på medisiner pga det, pluss noe nesespray/nesepulver.... Og bihulebetennelse har jeg ca 4 ganger pr år, det er vondt det og, men ikke slik som dette - det blir ikke så vondt, og en slik kul, pluss denne neseveggen som jeg kaller den blir så tykk...

 

Merkelige greier i allefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...