Gå til innhold

La mødre få lov til å være mødre! amming er det vi som tar oss av!

Anbefalte innlegg

jeg mener festing, masse barnepass og kjæreste turer uten barn ikke passer seg når man har små barn. man kan selvfølgelig ta seg en tur ut noen ganger men ikke for ofte! barnet har best av å ammes. fedre som krever noe annet er idioter som ikke skjønner hva som er best for barnet. klarer han ikke få kontakt på andre måter? det er en grunn for at det er mødre som føder og har melken. dere som mener annet må ha misfostått noe etter min mening. gode mødre reiser ikke fra sine små barn. jeg er kanskje gammeldags når det kommer til slike ting, men jeg mener det er viktig å være stabile, omsorgsfulle foreldre som ikke overlater barnet til alle andre.

Fortsetter under...

Gammeldags? Du er f*d opp i hodet.

Moren eier ikke barna sine. Amming er best, ja ja så klart, men fedrene burde få lov til å delta om de så vil det.

Synes hele greie rundt "kosestunder" mellom mor og baby under ammingen høres jo nesten kvalm ut.

Ja, dette skal jeg faen meg gå i fakkeltog for! Kom igjen, jenter!

La oss kalle kampanjen "Kvinner som lider av uønsket adferd ved syn av tåteflaske innen og utenfor egen bolig".

Stortinget neste!

Ja, amming tar jeg meg av, men ser faktisk så stort på det at jeg pumper om jeg SKAL UT en kveld med venninner så pappa kan få gi flaske...

Det finnes faktisk en middelvei med alt... Ja, ikke her på DIB da tydeligvis...

god natt...

Annonse

Ja, jeg er enig i at du er gammeldags. "gode mødre reiser ikke fra sine små barn".. Joda, de gjør det innimellom. Regner med du sikter til innleggene hvor folk reiser hele tiden og i mange dager av gangen, men allikevel. Jeg tror ikke man er en dårlig mor selv om man tar seg en dag eller to hvor man gjør noe annet. Man skal ALDRI miste sin identitet, ikke engang når man får barn. Man er mor, kone, datter, søster, niese osv, men like viktig; du er deg selv også!

Jeg har aldri hatt råd til å reise i øst og vest, bokstavelig talt, og hvis jeg først hadde tatt meg råd til å dra til syden, så hadde jeg tatt med barna. Men mannen og jeg tok oss en svipptur til London for å se en fotballkamp da sønnen vår var 7 måneder, og jeg kan ikke si jeg følte meg som en dårlig mor bare fordi han overnattet hos mormor et døgn.

Er det virkelig kvinner der ute som mener man skal slutte å eksistere som person bare fordi man får barn, og KUN være mor? Hvert minutt, hver dag, hver uke og hvert år fram til barnet flytter hjemmefra? Ikke rart det er mange skillsmisser og sure/gretne/bitre damer her inne om det er tilfellet.. hehehe.. Da har man jo mistet seg selv helt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...