Gå til innhold

Bare jeg som synes det er litt fjernt å si "elsker deg" til andre enn kjæresten/mannen sin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sagt "Jeg elsker deg" til andre enn samboeren min (og tidligere kjæreste).

Jeg har ikke fått barn enda, så vet ikke om jeg vil si det til barnet mitt.

Men jeg ser noen skriver det til søsken. Er det bare jeg som synes det blir litt rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier det til samboern og sønnen min. Før han ble født tenkte jeg at det var ord jeg ikke kom til å si til barna mine, men der tok jeg feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker deg er en tøff setning for meg å si til en mann. Jeg har sagt det en gang, og da følte jeg meg presset til det. Han sa det hele tiden, og da følte jeg at jeg og så måtte si det. Vel, det er 10 år siden - det ble slutt og siden har jeg aldri sagt "jeg elsker deg" - bare jeg er veldig veldig glad i deg... Men barnet mitt får høre det(he he..), hver kveld. Denne "frasen" som jeg mener av hele mitt hjerte<3<3<3

 

Jeg har aldri sagt det til søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ordene bruker jeg kun til mann og barn! Hver gang jeg legger sønnen min, kysser jeg han på kinnet og sier "sov godt gutten min, mamma elsker deg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det bare til min mann. For meg blir det feil å si det til mine barn, for meg er elske kjærlighetserklæringen til den jeg elsker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...