Gå til innhold

Noen fler som savner å være gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner sånn den pirrende følelsen man får av å være gravid! Selv om det bare er 6 mnd siden fødsel, jeg ikke er ferdig med utdanning, har dårlig økonomi og egentlig er ganske sliten. Likevel går jeg å "håper" på at mensen ikke skal komme. Hadde blitt frustrert om det faktisk hadde hendt også, at mensen ikke hadde kommet :P Er så og si umulig da siden vi bruker kondom nå for tiden. Jeg bare elsker tanken på å være gravid! Savner sånn den voksende magen, ultralydene, spenningen og forventningene over å få møte det lille nurket i magen. Blir skikkelig misunnelig hver gang jeg hører/leser at noen er blitt gravide. Jaja.. noen flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jepp! Å har vært slik etter att jenta vår var 2 mnd. Hun er nå 6 mnd. Vi skal prøve igjen til høsten. Det frister med ny baby og ny hæli tid i vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh du er heldig som har mulighet til å starte prøvingen til høsten! Her må vi nok tenke fornuftig først :/ Men jeg er da enda ung så... får trøste meg med den :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, NEI og NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var grusomt. Jeg følte meg fanget i min egen kropp. Bekkenløsning. En svær mage. Fikk ikke sove.

 

Fødselen og barseltiden med liten baby derimot! Det var fantastisk..... *savn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...