Gå til innhold

Barnetrygden har kommet på konto $$$$


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg bruker den. Rett og slett fordi jeg er student og alenemor. Går dårlig å spare 1.900 penger i mnd, da... Hadde jeg vært rik nok, så hadde jeg selvfølgelig satt av på sparekonto til snuppa. Men ikke alt. For ALL del.. Hun skal da lære seg å håndtere penger når hun blir stor.

Så det var et utrolig dumt spørsmål... Litt egoistisk, faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner du ikke at det ble skrevet bare for å hoveres? "vi har såååå god råd" Tror de aller fleste faktisk bruker barnetrygden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bruker barnetrygden, på den ene eller andre måten. Så flott for dere og barna at dere sparer den, men alle er ikke i situasjonen at de kan det. Pass på så barna ikke har mer enn 70 000,- på konto (i eget navn) for da kan overformynderiet komme inn.

 

Sært spørsmål, "Bruker dere barnetrygden?? Her spares den." underforstått at du 22:43 er en anelse bedre enn de som bruker den.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får nok ikke barnetrygd på noen mnd ennå, men herregud. det er jo ikke nok penger til nan og bleier engang. Jubler for barnetrygden har kommet, jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt lei av alle som skal skryte av at de sparer barnetrygden.Det er vel egentlig meningen at den skal dekke nødvendige ting til baby/barn? Enig i at den ikke skal sløses bort på ræl til mor, men folk trenger da ikke å få dårlig samvittighet hvis de bruker den fornuftig?