Gå til innhold

Pedofil barnefar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale deg å ta en telefon til ditt nærmeste barnehus. http://barnehuset.com/ Da vil du komme i kontakt med personer som kan mye om dette og som kan hjelpe deg med hva du bør gjøre og hvordan. De har erfaring på dette og vil være mer kompetenkte til å hjelpe deg i den vanskelige situasjonen du står i nå. Barnevernet vil også kunne være en instans som kan hjelpe deg.

Det er viktig at du tar dette på alvor, men det er også viktig at du tar deg tid til å tenke gjennom hva du gjør, så du ikke ender opp med å gjøre ting enda verre for både jenta di og deg.

• 3 måneder senere...

Utfallet ble;

Kontaktet både lege, HS og barnehuset.

Barnevern ble koblet inn og hun var til sjekk hos spesialist.

Dette var svært traumatisk for datteren min og hun hadde rett og slett en helt forjævlig tid etterpå!

Kan knapt tørke henne etter bad eller skifte bleie lenger.

Det er rett og slett en slåsskamp for å få på henne bleia.

Og det kan ta opptil 30 minutter å roe henne når det omsider er gjort.

Far ble kontaktet av barnevern.

Prøvene viste ingen skader eller tegn til seksueltmisbruk på datteren min.

Riften hun hadde i nærheten av rumpa var pga. sårhet (smurt med zink) og dannet en hudfold som visstnok kunne oppstå hos småbarn.

Far går nå inn for 50% samvær mot annenhver helg som han har hatt til nå og virkelig hater meg for det jeg har gjort.

Vi venter på å få barnefordelingssak i retten i skrivende stund.

Antakeligvis blir samværsordningen stående som den er i dag men det noenlunde overflatiske forholdet mellom far og meg er totalt ødelagt.

Jeg følte stor bekymring da jeg fikk høre at b.far visstnok har begått overgrep mot sin søster for år tilbake men utifra reaksjonen datteren min viser når far kommer for å hente som jo er glede håpet jeg jo at det ikke hadde skjedd noe.

Man bør ha stor grunn til bekymring før man utsetter sitt barn for slike undersøkelser. Sitter igjen med følelsen av at det er jeg som har gjort henne mest skade i dag... Men såklart.

Det er bedre å vite enn å ha en liten mistanke.

Og nei.

Hans familie er ikke fra det stedet noen spurte om.

Først av alt så synes jeg dette var trist lesning!!:((

Jeg forstår at det må være vondt at datteren din har hatt en slik sjekk, hun er jo bare 16 mnd..det var sikkert veldig traumatisk for henne:( huff.

Men det er på en måte godt at dette blir undersøkt så tidlig!

Helt ærlig så tror jeg at jeg hadde gått strake veien til retten og fått 100% omsorg for døtrene mine hvis jeg hadde hatt mistanke om noe slikt!!!

Fy søren så vemmelig, stakkars datteren din...hun er jo så liten nå, men når hun blir eldre...håper virkelig du ber om å få full foreldrerett for henne!!!

Veldig trist situasjon, jeg har all medfølelse med deg og datteren din. Men godt at de ikke fant noe.

Klarer du å stole på at det er helt sikkert at han ikke vil gjøre noe i fremtiden? Om den gamle historien om misbruk av søsteren er sann så syns jeg det var ett grovt tillitsbrudd at han ikke fortalte deg det fra begynnelsen av. Selv om (eller kanskje særlig fordi) han var ett "offer" selv så syns jeg det er rart at han ikke forstår hvorfor du har gjort som du har gjort.

han kommer aldri i verden til å få til 50/50 med den bakgrunnen. Det skjer ikke. Virker som om dette er en hevnaksjon fra hans side.

Godt de ikke fant noe. Ta vare på datteren din og deg selv i tiden som kommer og lykke til i rettsaken.

Annonse

Håper virkelig det går bra med deg og datteren din. Du har gjort det eneste rette og fornuftige i denne saken, fått utredet og undersøkt. Hvis bf virkelig har opplevd å bli misbrukt selv, ville han ikke satt pris på at noen brød seg om han da det skjedde? Forstår at han er skuffet, men dette handler jo ikke om hans følelser, men om datteren deres.

Reaksjonen hennes etter undersøkelse tyder på at hun ikke har vært misbrukt. Det er jo veldig gode nyheter!

Jeg ville ikke slått meg til ro med dette, men jobbet intensivt for å fått eneomsorgen og samvær under tilsyn. Fordi konsekvensen av misbruk vil være så fatalt for datteren din....

Du er en god mor HI. Jeg ville drept bf, ikke nølt en gang. Ihvertfall fått han grundig banket opp. Og faren hans også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...