Gå til innhold

Vann i kroppen?

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å plages veldig av konstant prikking i hendene og ut i fingrene. Føler meg ikke noe spesielt hoven - ringen er ikke noe spesielt trangere heller! (men det er vel på tide å ta den av kanskje?)

Uansett, det ødelegger litt for nattesøvnen - som er veldig dårlig fra før!

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142950984-vann-i-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at det er vann i kroppen du har? Jeg trodde jeg hadde det, inntil for en uke siden - DA visste jeg at jeg slett ikke hadde hatt det før, for jeg fikk plutselig både hobbitføtter og tjukke hender...leddene er "tunge" å bøye, og det ser ut som jeg har forstua anklene. "Kjenner" at anklene og hendene er litt sprengt av vannet. Gleder meg til det er over, kjenner jeg nå...

Jeg aner ikke- det ser ikke slik ut - men jeg begynte å bli litt hoven i høyre armen i går kveld - men ikke mye. Men jeg har fryktelig vondt! Jeg får ikke sove eller noe, for jeg må røre hånda hele tiden for at det ikke skal prikke så ille - men uansett så er jeg helt nummen! Det er bare ekkelt!

Har Googla litt, og det ser ut til at det er flere som opplever dette - og at det er noe som kan oppstå hos gravide. Håper jeg ikke skal ha det sånn i 8 uker til!

Det sto også at hvis det er sånn over tid så kan berga dø bort, og da tar det tid å trene armen opp igjen..

Tar kontakt med lege på mandag jeg, hvis det fortsetter over helgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...