Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 NYTT 21:46 24.02.2011 Jeg har vært utsatt for et traume, eller man kan kalle det en krise. Var under konstant psykisk stress og press i forbindelse med dette i nesten ett år. I etterkant sliter jeg med dette. Har lange tunge dager, hvor det føles som om dette spiser meg opp. Bruker mye energi på å tenke på det jeg har væt gjennom, analysere og spekulere i det, og ende opp med at ingenting er bedre. Våkner på natten av at jeg er kvalm, kaldsvetter og har følelse av å ikke få puste. Jeg kan glede meg til ting, men når dagen kommer og det jeg har gledet meg til skal skje, føler jeg ikke den gleden jeg gjorde tidligere. Jeg er amper og har kort lunte. Føler jeg ikke strekker til. Irriterer meg over personer og ting jeg ikke ofret så mange tanker tidligere. Har en fastlege som ikke er verdens mest forståelsesfulle. Han vet om traumet. Tilbyr meg antidepressiva. Sier det ikke er noen vits i å søke om terapi, pga alt for lange ventelister. Hva gjorde dere, eller ville ha gjort? Hvem kan jeg kontakte? Kan helsestasjonen formidle noe? Jordmor vet om traumet, vi snakket om det i svangerskapet. Takk! anonymangst Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142950964-kopiert-fra-skravle-trenger-hjelp-til-%C3%A5-takle-angst-depresjon-kan-dere-dele-erfaringer-ogeller-komme-med-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå