Gå til innhold

kan noen være så snill se på meg, evig takknemlig! Prøver tilbake om ønskelig.

Anbefalte innlegg

kommer dette til å gå så langt at vi trenger legehjelp for å bli gravide??

bør jeg bruke hjelp for å bli gravid eller bør jeg bare prøve den helt naturlige måten, uten noen som helst helsekostmidler osv.?

Håper noen kan gi meg det rette rådet. vil så gjerne bli mamma snart jeg også... :'(

jeg legger kort, men tør ikke se på meg selv. jeg kan legge kort for noen av dere også hvis dere ønsker det.

Fortsetter under...

Men uansett må jeg bare fortelle deg at jeg har bare lagt kort i et år, og er sånn sett fortsatt nybegynner! Har frem til nå kun lagt kort for mine nærmeste venninner ;) og dette er bare for moro skyld, og ekstra moro når jeg treffer :)

takk ! jeg skal sende en pm med fødselsdato til meg og min kjære :)

det er bare morro å se hva du får opp, du er sikkert flink :)

Annonse

hei,får opp at du blir gravid,men det er en stund til.Har du fått sjekket deg til legen?føler du trenger litt start hjelp,enten hormonkur eller at eggstokkene er litt tette.Får opp nov på deg,at du blir gravid da.

Kan du se på meg?termin er 14april,ungen er veldig liten og skal inn på ny vekstultralyd er om 14 dager,er det gutt eller jente?når kommer barnet og hvordan blir fødselen?

Jeg er født 28april 82

Takk skal du ha :) Hadde en mistanke om skjev eggleder og tok healing i går, som jeg tror har hjulpet meg :)

Jeg har lagt ut kort på deg, og jeg ser en liten jente. Ja hun er liten, men det kommer til å gå kjempe fint! Fødselen vil bli lettere enn den forrige. Hun vil ikke komme så sent som 14.april, du føder før termin.

har fåttvit at det er gutt på ul,men vet jo at ul så kan de ta feil.Så det er kjøpt inn nøytralt hentesett,har ei lita følelse selv.Men bare barnet er friskt.Har en syk sønn så vet åssen det er.siste fødesel var på 3 timer...så jm mener det kommer til og gå fortere denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...