Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 Vi skal selge huset vårt, og holder nå på å gjøre det klart for salg, blir nok i april/mai det selges. Før jeg kontakter banken, vil jeg ha litt kontroll på økonomien vår, har startet i dag med å rekne på hva vi har i lån, og kom da fram til at vi har totalt 1,5 mil i lån totalt. 1,1 mil er i huslån, ca 31 000 i kredittlån, og ca 372 000 kr i billån, er da to biler, og den ene (119 tusen) er en bil som vi har lån på men som ikke funker, sak mot selger (komplisert opplegg...) Har også reknet ut hva vi betaler i mnd, og vi betaler totalt 7400 kr i billån, 7100 kr i huslån, og 1200 kr i kredittlån. Totalt 15700 kr i lån. Ettersom samboeren bytter jobb nå til neste mnd, så har jeg ikke begynt å rekne på inntekt. Det jeg ønsker er å få en oversikt over hvor mye er "passe" for oss å bruke til div ting, som mat, klær ++ . Hvor mye kr ca pr person i mat pr uke. Grunnen til at jeg vil ha oversikt over det er at samboeren og ene barnet mitt er borte halve året. Og begynne å se over forbruket nå er bare tull, for nå bruker jeg penger på tull hele tiden, sløser mye hver dag/uke. Så trenger noen tips på hva jeg bør se over, og rekne i forhold til økonomien.?! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142950900-%C3%B8konomi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå