Gå til innhold

Flere som har født på Storken (Haukeland) og synest stolene på spiserommet var helt jævlige??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså - jeg måtte bare så vidt sy to sting pga noen små rifter...men de stolene altså, fy så vondt! Stakkars de som fikk værre underlivsbehandling........

 

Minnet sitter som spikret.

 

70-tallsstoler med sånn grove tykke tråder tvunnet rundt som stakk opp. Glemte det til hvert måltid, og satt meg ned som på en vanlig stol - holdt på å dø hver gang.

 

Jeg lover, blir jeg lotto-millionær noen gang skal jeg sponse nye, myke stoler med puter...! Det burde være ett minstekrav på en fødeavdeling.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fødde på Storken andre gong, men hadde dessverre ikkje (den tvilsomme) gleden av å benytte meg av spiserommet fordi vi flytta over på barselloftet nokre timar etter fødsel (dette var ein gong i gamle dagar mens det framleis var eit barselloft). Hadde eit herleg rom med seng, god sofa og ikkje minst - hotellmat til alle måltid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig :) Fatter ikke at de la ned barselloftet jeg....

 

Eller jeg skjønner jo poenget - jeg fødte om natten og reiste hjem neste dag. Det hadde jeg aldri gjort om vi kunne flyttet over på ett hotellrom ett par dager.

 

Når jeg tenker meg om har de sikkert så grusomme stoler av samme grunn....sparer penger på at folk reiser hjem til sitt eget kjøkken for å unngå piggtråd i føderiftene sine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forstår det med tråder som stikker opp! AOOUUUUU!!!

 

Men ikke myke puter vel? Jeg sydde mellom 40 og 50 sting etter første fødsel, og å sitte på myke stoler var helt jævlig! Å knipe sammen og sette seg på en trestol (eller i det minste noe hardt) var best! UTEN "stikketråder" da så klart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tenkte akkurat det samme som det da eg var det. Jeg fikk kun et par sting, og synes synd på dem som hadde det verre enn meg.

 

Etterhvert fikk eg innarbeidet meg en teknikk somm gjorde at det ikke var fult så vondt å sitte seg ned.. så eg prøvde å sitte på siden og ikke rett nedpå om du skjønner;)

 

Neste gang skal eg ta me min egen pute å sitte på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...