Steget Skrevet 24. februar 2011 #1 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei, har ei lita ei som snart skal over i sportsdelen på bugaboo. og nå nærmer det seg jo vår, så jeg tenkte jeg kunne prøve meg på å sy en litt tynnere vognpose. Har googlet litt og kommet over snøggelbøggel/buggysnuggle og fremgangsmåter på å sy en slik pose. Men jeg lurer på hva slags stoff som er best å sy i? Det ser ut som at mange bruker fleece, men kan ikke fleece bli veldig statisk å ligge i for Vesla? Tenkte kanskje jeg kunne ha ytterlaget i fleece, men noe annet inni? Flanell kanskje? Og hvor tykk bør posen være? Bor på Østlandet, så våren pleier å være ganske grei. Og er det best med glidelås eller trykknapper rundt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142950620-skal-pr%C3%B8ve-meg-p%C3%A5-%C3%A5-sy-vognpose-og-trenger-litt-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. februar 2011 #2 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har sydde en voksipose med poplin utvendig, termodyne inni og flanell på innsiden.. Poplin er vind og vann avstøtende.. Termodyne kjøpte jeg på jysk til 100 kr. Jeg kjøpte et flanellsengesett til 50 kr til innsiden.. Den er kjempe varm, og ser ut til å være god å ligge i.. Skal sy en vår/høstpose snart hvor jeg skal bruke de samme materialene, men med en tynn sommerdyne eller lignende inni.. Jeg har valgt å ha snøring på utsiden, da jeg ønsker at posen skal kunne strammes mer nå enn når hun er feks. 2 år.. Regner med at hun kommer til å vokse en del før den tid.. Husker ikke helt hvordan den posen du tenker på ser ut, så veit ikke om det passer med snøring på den.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142950620-skal-pr%C3%B8ve-meg-p%C3%A5-%C3%A5-sy-vognpose-og-trenger-litt-tips/#findComment-142954446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå