Gå til innhold

Skal blogge om min hjemmefødsel :-)

Anbefalte innlegg

Har nettop startet og blogge, har planer om å blogge om mine forberedelser til hjemmefødselen, utstyret jeg har tenkt og bruke, og om hjemmefødselen om alt går som planlagt. Har også samlet en del nyttig informasjon om fødsler, og mere kommer! + masse annet selvfølgelig. Har ingen følgere enda, ettersom det er få jeg kjenner som faktisk vet jeg er gravid enda. Men det er vel snart på tide og slippe katta ut av sekken snart (-;

Håper jeg kan samle noen følgere her (-: og håper noen finner bloggen min nyttig og underholdene.

Fortsetter under...

Jeg har tenkt lenge på å starte blogg selv ca et halvt år nå om vår litt anderledes livsstil. Så etter mye masing fra min kjære og inspirasjon fra deg ♥Lykkelig med liten + spire♥ laget vi vår egen blogg nå på søndag og begynte da å blogge om hjemmefødsel. Så legger ut link

http://lillehjerte.blogspot.com/

Tusen takk for at du sto frem slik at vi endelig fikk startet blogging vi også :)

Annonse

Så flott blogg dere har laget (-: Skal følge med. Ikke lenge igjen nå da, så håper alt går som planlagt. Gøy og blogge litt ja. Greit for familie som kanskje bor langt unna og for å dele informasjonen man finner nyttig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...