Gå til innhold

Uteblitt mens men negativ test, for tidl.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei damer!

Håper noen kan komme med noen kloke ord her.

Det har deg slik:

Jeg og min forlovede har ikke akkurat prøvd og bli gravid, men jeg sluttet på p-pillen for nærmere et år siden nå, og vi har bare ''hoppet av i svingen''..

Vi har dermed ikke ''prøvd å bli gravid'' men har blitt enige om at skjer det så er det hjertelig velkommen! (jeg er vell noe mer verpesyk enn han kan man si, heh)

Jeg har flere ganger ''trodd'' jeg var gravid, og må innrøme at jeg har blitt skuffet da mens kom dagen etter testen når kroppen og øynene fikk se en negativ test..

Men denne gangen er det litt annerledes..

Dagens dato er 24.feb (torsdag) og sist uke 16.feb (onsdag) fikk jeg noe som minnet veldig om en festeblødning, det var så vidt blod (bare en ''søt'' liten rosa flekk i trusa)

Tirsdag (22.feb) tok jeg en test da jeg enda ikke hadde fått noe mens, men testen viste negativt!? ..kan det ha vært for tidlig?

Har hatt tett nese, kvelds/natt-kvalme, tørre lepper, og følelsen av å være syk?

Jeg vil ikke bli skuffet igjen og håpe for mye, for jeg har tilsammen i mine ''fruktbare år'' gått uten prev. i nærmer 2-3 år og ikke blitt gravid, pluss at nesten alle på mor-siden har problem med å bli gravid..

Det er så rart med det, man begynner å glede seg selv om sjangsen ikke trenger å være tilstede engang, hmm..

Håper på svar!

Takk jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og har testet negativt men ike fått mensen. Jeg trodde først jeg var gravid,så ikke,så håpte litt,så sikker på at jeg ikke var det og nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Hadde sex (i håp om å få baby) kanskje 5 ganger denne perioden.Trodde jeg var for sent ute i forhold til EL men da skulle jeg hatt mensen for lenge siden. Nå har jeg tatt 3 tester alle negative. Hadde vondt i magen for to uker siden. murringer og stikkninger invendig føltes ut som langt oppi ja du vet..

så spåttet jeg litt lyst rosa,så brunt og nå ingen ting. vanligvis spotter jeg mer og mer til mensen kommer for fullt. Er blitt forstoppet også om det kan ha noen betydning den ene eller andre veien.. sorry ekle detaljer.

hva er dette da? innbillt svangerskap?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...