palomino Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har slutta på Cerazette... Vet det er individuellt men jeg spør likevel: Til dere som ikke hadde mens når dere brukte Cerazette, hvor lang tid tok det før dere fikk mensen tilbake?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Hei:) jeg hadde bare noen få blødninger da jeg gikk på de pillene... jeg fikk tilbake mensen ganske fort egentlig,etter en 3 uker ca tror jeg...
Spire2013??? <3 Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Hei. Tok 11 måner før jeg fikk tr tilbake. Veldig individuelt som du sier, men har lest meg til at det kan ta ett år før tr blir stabil igjen men jeg håper virkelig at du slipper å vente så lenge.
klar for 3? Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Kan det ta så lang tid? Huff. Ammet du På' igjen? Jeg har også nettopp sluttet og ammer enda. Har ikke hatt tr i det hele tatt mens jeg gikk på Cerazette. Men hadde ikke tenkt at jeg må vente så lenge.
palomino Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2011 oi tok det såååå slang tid?? håper ikke jeg må vente såå lenge. Har hørt at noen har blitt gravide om de ikke har fått mensen tilbake. Så får satse på det. Vi har ikke egentlig begynnt å prøve enda. Bare bestemt oss for at vi har lyst til å ha et barn til. Måtte slutte på Cerazette etter å ha brukt det i ca 2,5 år. Kroppen ble helt rar plutselig, gav symptomer som skulle tilsi at jeg var gravid. Hadde ikke hatt mensen hele tiden mens jeg gikk på C. Så det blir spennende å se.... Sexen er det ikke noe i veien med for å si det sånn.... Så vi tar det som det kommer... men det gjør egentlig ikke noe om jeg blir gravid først om ett par mnd sånn at jeg ville få termin neste år...
ballerinaen_ Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Fikk mensen tilbake etter ca 2,5 uke og blei gravid allerede 2 pp Lykke til !
Spire2013??? <3 Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Hei klar for 3. Nei ammet ikke, har ingen barn ennå. Ja det tok veldig lang tid med meg.
palomino Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2011 Nå er det 3 uker siden jeg slutta på pilla og fortsatt ingen mens. Har en del utflod da,ikke som tegn på UVI - bare hvit og mye når jeg går på dø. Lukter ikke og svir ikke. Mulig det er EL-som er kommet... Men fortsatt ingen mens.... Har hatt mye sex på de tre ukene da... så vi får bare se ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå