Fødeklar_ja! Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Har merka de 2 siste uken at trus blir plutselig litt våt, og æ har tatt mæ sjøl i å tenke at æ kanskje tissa litt på mæ.. Men det lukte ingenting, og ingen farge. Noen som vet?
Lotte29 Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Det samme problemet har jeg...plutselig blir jeg litt våt men det lukter ikke og det er like flytende som urin. Jeg begynner på 25 uke i morgen og skal til kontroll på sykehuset så da skal jeg spørre om dette
AnonymeAnine Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Det er nok bare utflod. Jeg hadde veldig ekkel utflod og det viste seg å være sopp, selv om det ikke var den vanlige sopp-konsistensen. Nå har jeg det sånn som deg men det er bare utflod.
Gjest Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Fostervann lukter rett og slett sæd. Før jeg fødte sist så lurte jeg på det samme, men da fostervannet virkelig kom, ja da var jeg ikke i tvil. hehe. Lukta er sterk:p
♥bebi♥ Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 sæd? hm, jeg syns å huske sist at fostervannet luktet litt mer sukker!.. Da er det sikkert veldig forskjellig hehe. Men hos meg luktet det søtt.. Ikke noe intens, sterk lukt av sukker, men sukkervann på en måte.. det er så vanskelig å forklare..
Gjest Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 hehe kanskje de er forskjellige lukter:) Men da jeg ringte føden så spurte de meg rett ut om det luktet sæd, og d gjorde d jo ikke da:)
puza90 Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 "kjenne tegnet" til om det er fostervann er jo om det lukter litt sånn kvalmende, søtaktig sæd ja ;p Lukter det ikke noe særlig så er det nok "bare" utflod, for utfloden kan være bra rar når man er gravid ja, trenger ikke være som "vanlig" nei MEN om det er fostervann og du mener det er litt mye som kommer så kom deg til en sjekk fort som f... For det er jo ikke bra om at du lekker så mye at det blir lite med fostervann i magen, det burde virkelig bli finni ut av om du virkelig trur det kan være det altså..
puza90 Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Kan mulig være forskjell på fostervann til fostervann ja, eller om det er forskjell på sæden til sæden haha... (titter forresten bare innom i fra 1trim. men er 3gangs nå ) Og jeg jeg syntes det luktet nedentilg, veldig kvalmende, søtaktig, sæd av no slag i noen dager på slutten av andre svangerskapet mitt. Fikk høre av både JM, sykehuset og i fra en annen forums side at det hørtes da ut som at jeg lakk litt. Fikk sjekka meg, og det stemte det Så det er ikke feil om man sier det luker litt sædaktig nei sånn jeg hører det da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå