3 gutter og venter prinsesse Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Var i dag på 3D ul i dag og i magen lå en liten jente. Helt utroli. Har trudd hele tiden at det var en gutt. Har 3 herlige gutter fra før og nå får de en lillesøster. Thihi gjett om det blir mye rosa. Flere her som har fått jente etter så mange gutter?
Draumaren Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Åh,så utrolig gøy! Gratulerer med ei lita prinsesse.
Petrine +spire=❤ Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Så morro Blir nok stor stas med en prinsesse blandt alle prinsene Her i huset er det også 3 prinser. Vet ikke hva som gjemmer seg i magen nå, men tror nok det er en prins. Gleder oss til ul om 1 uke!
tìme'em Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Så kjempestas det må være med en liten tulle etter 3 gutter:-)
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Hei. Jeg har hvertfall to gutter først før tulla kom... Denne gangen vet jeg ikke enda, (er bare i 6,uke..) men det spiller ingen rolle. Det var moro å få ei jente, for det er guttedoominans på begge sider. Var nesten sikker på at det var en gutt på nr 3 også og måtte spørre flere ganger før jeg trodde det.. Men uansett, selv om det er koselig å få begge kjønn var det det at alt så bra ut med babyen som telte aller mest... Lykke til med prinsessen.. Og tro meg, hun får nok myyyyye rosa....
mamma til twins Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Så koselig! Gratulerer så mye med jente i magen!
3 gutter og venter prinsesse Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2011 Takk alle sammen. Selfølgelig er det viktigste at babyen er frisk. Er jo ingen selvfølge det men med mange gutter i familien er dette utrolig morro. Lykke til alle sammen. Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå