Snart 3 barnsmor :) Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 ÅÅÅÅÅh nå har jeg hatt på følelsen i snart 2 uker at det skjer noe, masse nedpress og sinnsykt vonde kynnere. Alle sier liksom at med andremann skal ting gå fortere, for å si det sånn så er det ikke det som skjer med denne kroppen.... Førstemann kom 1 dag på overtid og kan vel si at det var det meste jeg hadde forberedt meg på denne gangen også. Så kanskje jeg kan takke meg selv... Hvis noen har lyst til å komme med nyttige kjerringråd om å sette igang en fødsel så tas alt imot med STOR TAKK:) hehe
2 søte Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 er 5dager over, men eg har ingen følelse av at noe skal skje heller... er litt lei no ja, vil at det skal gå naturlig dette.. har ingen tips... ingenting som funker her iallefall. gikk 4dager over med 1. mann så var vel litt innstilt på det da
Line-RM Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 4 dager overtid her !! venter i spenning & håper noe skjer snart . Gikk 8 dager over med førstemann . Tror det er lite som hjelper desverre ... Vi får nok bare vente videre . LYKKE TIL dere to
Mrs. Zoidberg Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Åh, slenger meg på denne tråden. Her er jeg på 6.dag over termin. Kjenner frustrasjonen over at ingenting skjer blir tydeligere for hver dag som går. Førstemann kom dagen før termin så hadde håpet jeg skulle slippe overtid denne gangen og. Masse vonde regelmessige kynnere hver dag som begynner å bli utrolig slitsomt, samtidig som dagene er sååå kjedelige. Trodde vi skulle ha en helt ny baby i hus til nå. Får vel bare smøre oss med tålmodighet, disse babyene kommer nok når de er klare Lykke til til dere andre, vi har spennende dager i møte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå