Pumba78 Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Tips mottas med takk... Helsestasjonen sier "dette er helt normalt" uansett hvor lite babyer sover og når de er våkne. Min baby tror det er morgen etter natteamming nr 2 uansett når den finner sted, kan være alt mellom 4 og 6.30. Da gråter hun til hun har fått nok mat (har prøvd å sende henne i koma m flaske), og så ligger hun og skvaldrer og gurgler og roper til jeg gir opp og tar morgenen. Om noen har tips som kan føre til at hun skjønner at det ikke er morgen enda tas det i Mot m takk : )
Mjølkekua Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Beklager.. Men det skulle jeg også gjerne visst. Eneste trøst er at det går over med tiden. Sønnen vår på 2 våkner 0730, og legger seg kl 19.. Det begynte han med rett før 1,5 års alder.. ;-) før det var det 5-6. Vi tok han skjeldent opp før kl 06 da..
kinaputten Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Min var jo sånn for et par uker siden. Så i forrige uke tror jeg det var, begynte jeg med velling på kvelden. har en sånn ferdigblandet velling her som heter buenos noche (god natt Resultatet er at han noen netter sover kjempelenge før han vil ha pupp, rekorden er fra 19.30 til 3, andre netter våkner han før, men bonusen er at vi nå ikke står opp før i 7-8 tiden igjen, hurra! Så kanskje velling hadde vært tingen for jenta di?
Pumba78 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2011 Hm, kanskje det er på tide ja, må jo gi mye tillegg nå uansett for å Mette henne. Ser ikke ut til at det gjør at hun sover lenger da. Men jeg må jo si hun er søt da der hun ligger og rooooper i en time i mørket...
kinaputten Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 de er søte ja og man kan jo ikke la være å trekke på smilebåndet selv om klokka er 5 Han har forresten startet med å le sin morsomme latter som gir meg latterkrampe, herlig Når ble jenta di født? Hun er vel omtrent på samme alder som mini her, han er født den 28 oktober.
kinaputten Skrevet 24. februar 2011 #7 Skrevet 24. februar 2011 oktober klubben som de ikke har fått opp her enda :/
stearin Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 Min jente er hele 9 mnd gammel, men har plutselig begynt å stå opp i 5 tiden. Før brukte hun å sove fra 18.30-19.00 til 07.00-08.00 ganske presist. Var i koma de første morgenene, men etter en uke var det som om jeg aldri har stått opp senere enn 5:P Hun får grøt rett før leggetid og flaske når det er såpass tidlig om morgenen i håp om at hun sovner med den og sover ihvertfall 2 timer til. Men det skjer selvfølgelig aldri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå