Gå til innhold

Tenkte å komme med en liten oppdatering ang. gutten min!

Anbefalte innlegg

Takk til alle dere som svarte meg sist gang ang. adferden til gutten min. Satte stor pris på det!

Tok ham med til fastlegen etter jeg hadde skrevet innlegget, men han fant ikke noe galt der og da. Snakket litt rundt BUP, men han ville høre med spesialisten først. Sendte derfor brev og jeg snakket med ham på telefon et par dager senere. Han sa at han kanskje reagerte på den økte dosen med Losec, og ba oss kutte ned til startdosen. Det gjorde vi, men merket ikke noe særlig bedring. Hadde også et par samtaler med ped.leder i barnehagen som hadde opplevd det samme som oss. Hun hadde også merket tydelig forverring på samme tid som oss, og ville sette igang med litt tiltak.

Snakket med ham igjen uken etterpå, og han sendte henvisningpapirer til BUP. Fikk også resept på Lanzo Melt, og skulle prøve denne. Vi begynte med den på lørdag, og de tre siste dagene har det vært helvomvending! Fra å være misfornøyd, utagerende og ha anfall så og si daglig, har vi fått igjen den blide, gode gutten vår! Jeg har følt meg så makteløs, spesielt de tre siste ukene. Har ikke visst min arme råd.. Men nå har jeg fått igjen håpet! Det er så godt å se ham kose og klemme på lillebroren sin, prate og leke og le. Samtidig gjør det så vondt i mammahjertet når jeg tenker på hvor utrolig vondt han må ha det uten medisinen. Stakkars gullet mitt. :(

Lurte forresten på om noen av dere vet om BUP kan hjelpe syke barn med å uttrykke seg bedre når de er plaget? Kan det ha noe for seg å likevel kontakte dem? Tenker at det hadde vært fint for både oss voksne og ham selv å få noen råd om hvordan vi skal takle det når det stormer som verst. :)

Takk igjen for gode kommentarer, alle sammen!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...